Küsimusele „Miks eelistate teenusepartnerina just CRONIMETi?“ vastas kolmveerand klientidest, et kiire ja sõbraliku klienditeeninduse pärast. Ligi viiendik tõi esile hinna ja 4,5% meie keskkonnasõbralikkust.
Klienditeenindus ja materjali eest tasumise tingimused olid kategooriad, mis pälvisid klientidelt kõrgeima keskmise hinde 4,85.
Eriti rõõmustav on see, et enim on tõusnud CRONIMETile kõrgeima hinnangu andjate osakaal – teisisõnu, paljud neist, kes meile varem andsid hinde „hea“, on nüüd liikunud hinnangule „väga hea“. Kui 2023. aastal oli klienditeenindusele „väga hea“ hinde andjaid 64% vastajatest ja 32% hindasid meid selles vallas „heaks“, siis viimases küsitluses oli „väga heade“ hinnangute osakaal 86% ja „hea“ osakaal 12,5%.
CRONIMETi kohta info kättesaadavust hinnati keskmiselt hindele 4,75. Meie mainet ja nähtavust ühiskonnas hinnati keskmisele hindele 4,61. Keskmine rahulolu meie veebi kasutusmugavusega on 4,6. Samasse suurusjärku jäävad ka hinnang meie tegevusele vanametalli äraveol (4,55), rahulolu lahtiolekuaegade (4,54) ja platside heakorraga (4,52).
Suur tänu, head kliendid, usalduse ja tagasiside eest!